ALV 2021 (2 juni) en vacatures bestuur

ALV 2021
In verband met de hele situatie rondom de coronamaatregelen heeft het bestuur begin van het jaar besloten de ALV ook dit jaar weer later in het jaar te organiseren. Ondanks dat er gelukkig zicht is op versoepeling van de maatregelen is er nog geen zicht op het mogen organiseren van een fysieke bijeenkomst. Daarom wordt dit jaar de ALV weer digitaal georganiseerd en wel op 2 juni 2021. Meer informatie volgt.

Vacatures bestuur
Tijdens de ALV treden Frank Boom (Penningmeester) en Marit Prins (Algemeen lid) af als bestuurslid. Daardoor ontstaan twee vacante bestuursplekken. Graag nodigen we jullie uit één van deze functies in te vullen. Ben je geïnteresseerd of wil je meer over de functies weten? Je kunt jouw interesse en vragen kenbaar maken bij één van de bestuursleden (direct of via bewonersvereniging@gmail.com)