Bestuur

Wilt u in contact komen met het bestuur? Dat kan via secretariaat@bewonersverenigingsterrenberg.nl

Het bestuur stelt zich voor

Voorzitter – Bart Wolters

Mijn naam is Bart Wolters, ik ben 70 jaar en woon sinds april 2018 met mijn echtgenote Jacqueline en dochter Julia in de wijk Sterrenberg. In 2016 waren we in de buurt van de instelling waar Julia me haar beperkingen begeleid wordt op zoek naar een tijdelijke huurwoning. Toen ontdekten we de wijk Sterrenberg. De tijdelijke woning is het niet geworden. Maar we hebben wel ons droomhuis op Sterrenberg laten bouwen.

Na mijn studie bedrijfseconomie en bedrijfskunde in Rotterdam en Delft ben ik als manager, directeur en bestuurder in de voedingsmiddelen industrie en in de automobielbranche werkzaam geweest. Omdat ik het nog steeds leuk vind, werk ik gemiddeld nog een dag in de week als adviseur en interim manager. Naast het beetje werken heb ik veel hobby’s. Ik schaats, zeil, racefiets, rijd historische rally’s, tuinier, klus aan mijn huis en oldtimer en ben ik bovenal echtgenoot, vader en opa.

Het was voor mij na 39 jaar in Zoeterwoude te hebben gewoond wel wennen. Van de polder en de zee naar de Utrechtse Heuvelrug. Maar vooral het achterlaten van mijn sociale omgeving die ik als buurman, sporter, bestuurder en gemeenteraadslid in al de jaren die ik in Zoeterwoude heb opgebouwd, kostte mij moeite.

De laatste huizen zijn in aanbouw onze wijk is bijna klaar. Het is tijd voor bezinning en invulling van wat de bewoners en cliënten van Abrona met onze mooie en bijzonder woonwijk Sterrenberg willen. Inmiddels ben ik aardig ingeburgerd en ben blij dat ik me sinds mei 2020 als voorzitter van de
bewonersvereniging Sterrenberg kan inzetten voor het verder vervolmaken van onze mooie en bijzondere wijk Sterrenberg.

Secretaris – vacant

Penningmeester – Rob de Jong

Bewoner van de Zonnelaan sinds december 2019. Getrouwd met Ciska en 2 kinderen (die niet meer thuis wonen). In het werkzame leven ben ik Account Manager en verantwoordelijk voor 2 grote internationale klanten. Voor Corona zo’n beetje om de week op reis en nu een dagelijks tripje naar zolder.

Wij zijn allebei fervent golfers (nog andere enthousiastelingen in de wijk?). Daarnaast loop ik beetje hard en probeer ik twee keer per week de sportschool op te zoeken.

Sinds mei van dit jaar als penningmeester in het bestuur van de bewonersvereniging.

Algemeen bestuurslid – Petra van Ruler

Petra van Ruler is namens Abrona vertegenwoordigd in het bestuur van de bewonersvereniging. Zij vormt daarmee voor het bestuur van de bewonersvereniging een directe lijn met de organisatie van Abrona bij vragen vanuit de wijk.

Algemeen bestuurslid – Vacant