Digitale ALV op 6 mei

Beste bewoners van Sterrenberg,

De Algemene Ledenvergadering van de bewonersvereniging kon op 17 maart niet doorgaan vanwege de corona-maatregelen. We hebben de ontwikkelingen even afgewacht, maar de persconferentie van 21 april geeft aan dat bijeenkomsten tot in de zomer waarschijnlijk niet mogelijk zijn. Het is daardoor helaas niet mogelijk om u persoonlijk te ontvangen.
De ALV organiseren we daarom in digitale vorm op woensdag 6 mei 2020 van 20:00 tot 21:00 uur.
We nodigen u van harte uit deze ALV bij te wonen. U kunt zich tot en met 4 mei aanmelden per huishouden door een mail te sturen aan bewonersverenigingsterrenberg@gmail.com met uw naam en adres. U ontvangt dan in de ochtend van 6 mei een inloglink naar onze digitale
vergaderruimte. De inloglink is te gebruiken op een apparaat naar keuze, wel installeert het eerst een programmaatje om de videoverbinding te maken.

De eerder verspreide stukken (jaarverslag 2019) zijn hier te vinden.

We voeren een verkorte agenda.

1. Welkom
  2. Digitaal stemmen
  3. Vaststellen notulen ALV 2019
  4. Financiën.