Informatiebijeenkomst Sterrenberg Aardgasvrij op 6 september 2023

Een vijftal bewoners, Thomas Stamm, Wolfgang Daurer, Bert Steenbergen, Bart Wolters en Lucien Falkenburg heeft het initiatief genomen om te kijken hoe we in de komende jaren afscheid kunnen nemen van aardgas in Sterrenberg.  Zij vormen de projectgroep Sterrenberg Aardgasvrij en onderzoeken de mogelijkheden samen met de projectleider ‘warme wijken’ van de gemeente Wouter Pieterse en communicatie-en gedragsdeskundige Annemiek Verstappen van Mijn Groene Huis. We werken nauw samen met de bewonersvereniging Sterrenberg.

Er is al een en ander onderzocht en uitgezocht en er is een enquête gehouden onder de bewoners van Sterrenberg. We willen je graag bijpraten over onze bevindingen en resultaten. Samen organiseren we een informatiebijeenkomst op 6 september om 20.00 uur in het gemeentehuis, we nodigen je daarvoor van harte uit.

Programma informatiebijeenkomst

19.45 -20.00: inloop

20.00- 20.10: welkom door Bart Wolters, voorzitter bewonersvereniging Sterrenberg

20.10-20.20: update vanuit de gemeente door Wouter Pieterse

20.20- 20.30: uitkomsten enquête door Annemiek Verstappen

20.30-20.50: update vanuit de werkgroepen door de projectgroepleden

20.50-21.10: subsidies en financiering door Annemiek Verstappen

21.10-21.30: vragen en vervolg

21.30: einde

Alle projectgroepleden zijn aanwezig en er is ruim de tijd om hen vragen te stellen. Geef je wel op via voorzitter@bewonersverenigingsterrenberg.nl.

Tot de 6e september!