Nieuwe wijkvisie Sterrenberg, wie denkt mee?

Ruim 10 jaar geleden heeft Abrona bij de start van de bouw van de nieuwe woonwijk Sterrenberg de “wijkvisie project Sterrenberg, omgekeerde integratie” opgesteld. Inmiddels is de wijk nagenoeg voltooid en zijn de gestelde ambities voor een deel gerealiseerd. Het is hoog tijd voor een nieuwe wijkvisie voor Sterrenberg

Wij willen graag zowel de bewoners van de Sterrenberg als de cliënten van Abrona mee laten denken bij het opstellen van een nieuwe wijkvisie. Deze visie zal voor de komende jaren het kompas zijn voor de wijze waarop wij met elkaar de Sterrenberg willen laten functioneren en hoe de bewonersvereniging daar een bijdrage aan kan leveren.

Wij nodigen jou als bewoner uit om jouw inbreng te geven aan de nieuwe wijkvisie door op woensdag 15 juli van 19.30 tot 21.30 uur in het Lichtpunt Sterrenberglaan 5 deel te nemen aan de denktank. Hierbij zijn devolgende 4 thema’s het vertrekpunt:

1. Transparantie en communicatie
  2. Sociale cohesie en veiligheid
  3. Ontmoeten faciliteren
  4. Zorgen voor goede, schone en veilige leefomgeving

Doe mee, wij kunnen jouw inbreng goed gebruiken.

Uiteraard willen we de organisatie van de denktank binnen de richtlijnen van het RIVM uitvoeren. Een aanmelding per mail aan de bewonersverenigingsterrenberg@gmail.com wordt daarom op prijs gesteld.

Graag tot woensdag 15 juli,

Namens het bestuur

Bart Wolters (voorzitter bewonersvereniging Sterrenberg)